به وبلاگ هيئت قرآن خوش آمدید
درباره وبلاگ


امام علي (ع): با قرآن كسي ننشست جز آنكه پس از برخاستن، با فزوني يا كاستي برخاست، فزوني در راهيابي و كاستي در كوري و گمراهي. (نهج البلاغه)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





1 فروردين 1398برچسب:, :: 1:0 :: نويسنده : ali & mehdi

 

روز بازرسى   
قال اميرالمؤ منين عليه السلام :

 احذروا يوما تفحص فيه الاعمال و تكثرفيه الزلزال و تشيب فيه الاطفال .(63)
بترسيد از روزى كه بازرسى اعمال دقيق است ، زلزله هاى زياد واقع مى شوند! و از خوف بچه ها، پير مى شوند!

بترسيد از قيام روز محشر ****كه تفتيش عمل گردد سراسر
كند خوف آنچنان بر خلق تاءثير ****كه كودك اندر آن دم مى شود پير



نظرات شما عزیزان:

بی وفا
ساعت10:44---29 فروردين 1391
جانم فدای رهبرم
سلام عالی بود
اگه مایل بودی بیا تبادل........


جام جم
ساعت11:56---27 فروردين 1391
سلام این عکساقا غ.غا کرده من شما را لینک کردم ممنونم لینکمان کنید

مهسا
ساعت20:12---25 فروردين 1391
تصوير قشنگي گذاشتي دقيقا با ايام مناسبت داره آفرين

ali
ساعت10:59---24 فروردين 1391
سلام سال نو مبارک اگر تمایل به تبادل لینک دارید به ادرس مراجعه کنید وبتون رو به صورت اتوماتیک لینک کنید
تبادل لینک سه طرفه بهترین فرصت برای افزایش رنک گوگل درنتیجه افزایش بازدیده.
متشکر
سایت تفریحی زمونه


alireza
ساعت11:42---15 فروردين 1391
سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی داری
عالیه
راستی تا حالا فکر کردی که سایت داشته باشی
آیا فرق سایت و وبلاگو میدونی؟
میدونی بهیته سازی چیه؟
.....

برای این که به جواب تموم سوالات برسی و صاحب یک سایت بشی کافیه بیای تو سایت ما

www.ccacompany.com


شدم از هر چی عشق بیزار
ساعت11:35---15 فروردين 1391
سلام عزیزم،

واقعا وبت عالیه. بدون اغراق میگم.
من تقریبا تموم پارت هاشو نگاه کردم. واقعا استفاده کردم. خیلی جالب بود.

تو هم اگه دوست داشتی به وبم بیا و از مطالبش استفاده کن.
راستی حتما نظر بدیا .................

اگه بنر یا هر چیزی خواستید تو مدیریت جعبه پیامتون رو بنویسید یا بهم ایمیل بزنید.
tanha30stem@yahoo.com



مدیریت وبلاگ شدم از هرچی عشق بیزار
علی همیشه تنها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب